Gondolatok a Jobbikról

Kendőzetlen, őszinte gondolatok és leírások a nemzeti radikális pártról.

Friss topikok

  • dr.Hüppögő Balneológus: @Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Elnézést, közben beugrott az emúúútttnyóóc és gyurcsányah... (2012.09.15. 12:15) Adjon az Isten... Tényleg, mit is?
  • Magna cum laudeTigeri másztesz digrii: Öcsi.Minél több ilyet írsz,annál jobban lejáratod magad!:)) Már elég unalmasak a jobbik lejáratásá... (2012.09.09. 19:17) Erőt mutatni - hogyan?

HTML

Adjon az Isten... Tényleg, mit is?

2012.09.08. 14:25 | Jobbikról | 135 komment

A blog első, önmeghatározó postjának érdemes olyan tartalmat adni, mely kétséget kizáróan - ha úgy tetszik egyértelműen - meghatározza annak célját és hangvételét, valamint politikai hovatartozását. Ez amolyan ars poetica, ami ugyan nem hasonlítható a költők lírikus kinyilatkoztatásaihoz, azonban valahol mégis magában hordozza a műfaji és szemléletbeli sajátosságokat.

Az elmúlt években Magyarország egyre hangosabbá vált az "Adjon az Isten - Szebb jövőt!" köszönéstől, vagy inkább csatakiáltástól. Az Imrédy Béla (gazdasági szakember, politikus, pénzügyminiszter, miniszterelnök, Jászberény és Pécs országgyűlési képviselője) által 1940-ben életre hívott Magyar Megújulás Párt-tól kölcsönvett és kissé átalakított - "Jobb jövőt - Adjon Isten!" - üdvözlési forma a radikálisnak, nemzetinek kikiáltott szervezetek (Jobbik, Magyar Gárda, Szebb Jövőért Polgárőr Egyesület, stb.) védjegyévé vált, nem múlhatott egyetlen rendezvény, összejövetel sem a közösen elordított mantra nélkül.

Jelen esetben az most mellékes, hogy milyen érzéseket vált ki az átlag civilekből, megszólítani kívánt emberekből a harci üdvözlés, üvöltés, valamint azt sem érdemes minősíteni, hogy egyes túlbuzgó aktivisták még a saját helyi sajtójukban sem rettentek vissza attól, hogy cikkeiket így kezdjék, s fejezzék be (érdekes lenne, ha a Népszabadság, Magyar Nemzet, vagy bármely más sajtóorgánum "Jó napot kívánok" köszöntéssel kezdene minden írást), annak azonban fontos a mélyére nézni, hogy mi is van az "Adjon az Isten... Szebb jövőt!" mögött.

Azt senki sem vitathatja, hogy a köszönéssel bármi gond is lenne, az minden jóérzésű (magyar) ember számára egy jókívánságot is magában foglaló üdvözlési forma. De vajon hogyan jöhet el a hőn áhított szebb jövő? Ki vagy kik, mely szervezet, csoportosulás az, aki belátható időn belül kirángathatja Magyarországot abból az erkölcsi, gazdasági gödörből, társadalmi káoszból, melybe az elmúlt évtizedekben belezuhant? A válasz egyértelmű volt az úgynevezett nemzeti oldalon: csak a Jobbik!

A Jobbik az elmúlt időszakban sikert sikerre halmozott mind országos, mind pedig települési szinten. A párt hivatalos kommunikációja folyamatosan azt sulykolta, hogy megszületett az az új erő, mely nem érintett az eddigi pártok sejtelmes háttér-ügyleteiben, s kimondja azokat a tabunak számító dolgokat, melyekről a szalonban csücsülők még csak hallani sem akarnak. Így lett közbeszéd tárgya Trianon, a cigánybűnözés vagy éppen a cionista országfelvásárlás. Az új erőhöz csatlakozó tagok iszonyatos munkával tolták be a Jobbikot az EP-be, a magyar Országgyűlésbe, valamint a települési és megyei önkormányzatokba.

A Jobbik élete azonban itt gyökeres - mondhatni radikális - fordulatot vett. Azok emberek, akik szavazatukkal támogatták az új erőt, majd pedig azok, akik a sorozatos arculcsapások után lassan elfordultak a Fidesztől, egyre hangosabban kezdték el számon kérni a választási kampányban tett ígéreteket. Tették és teszik ezt úgy, hogy a Jobbik a kétharmadtól távol gyakorlatilag semminemű beleszólással nem rendelkezik a közügyekbe, magyarul a javaslatoknál többet nem tud tenni.

Ezt a fajta - nevezzük szakmainak - politizálást azonban a Jobbik egykori és mostani szavazói nem tudták s tudják respektálni, hiszen a csodavárás folyamatosan ott lebeg a párt (vagy mozgalom?) mellett, nem kis fejtörést okozva a tagságnak és vezetésnek. Hogyan lehetne megfelelni ennek a kényszernek - teszik fel napról-napra a kérdést a jobbikosok.

A válasz pedig sajnos napról-napra egyre jobban kirajzolódik.

A választási rendszer átalakításával a Parlamentben munkálkodó jobbikos képviselők számára is egyértelmű lett a helyzet: a következő választásokon - a felére csökkentett képviselői helyek miatt - a radikális frakció is kisebb lesz. A megyei listák megszűnése után, az egyéni bejutás szinte elképzelhetetlen volta miatt egyetlen lehetőség marad: minél előbbre kerülni a jövendőbeli országos listán. Ehhez pedig nincs másra szükség, mint megnyerni maguknak a radikális, Kárpátia pólós, kuruc.infos tábort, akik alig várják a képviselőktől a jó kis szaftos zsidózást és cigányozást. Az mellékes, hogy bő két évvel az országgyűlési választások után már illendő lett volna letenni valami szakmai javaslatot mondjuk a tarthatatlan cigányproblémára. Nem - a szakmaiság nem fontos, maradjunk csak a látványos masírozgatásnál és ismételjük a több éves - már szavatosságát vesztett - mondandónkat...

Közben pedig a szavazótábor szépen lassan elfogy a párt mögül.

Maradnak azok, akikkel nem lehet választást nyerni, nem lehet kormányozni - nem hogy egy országot, de még egy települést sem.

S hogy a történet teljes legyen, ne feledjük el a párt belső problémáit sem. A helyezkedések, áskálódások lassan tönkretesznek minden szervezetet. Az országos elnökség és a Jobbik vezetősége (a kettő nem azonos, van ugyanis egy belső kör, aki irányít, és van az országos elnökség) pedig karba tett kézzel nézi a lassú agóniát. Szabó Gábor pártigazgató, a Jobbik szürke eminenciása és háttérbeli igazi irányítója csak saját embereit tűri meg a megfelelő pozíciókban. Az Etikai és Fegyelmi Bizottsággal karöltve - Vona Gábor tehetelensége és asszisztálása mellett - sorra kivégzik a párt egykori alapembereit, feltöltve helyeiket új hűbéresekkel, akik marakodnak a koncon. 

Az igazi probléma pedig itt van. Vajon tényleg szeretne választást nyerni a Jobbik? Vajon valóban az ország helyzete miatt aggódnak, vagy inkább a befektetett pénz megtartása és megtérülése miatt? Vajon mi az igazi cél?

A szebb jövő jelenleg csak álom. A Jobbikkal legalábbis bizonyosan...

· 4 trackback

Címkék: jobbik vona gábor szabó gábor szebb jövő Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://gondolatok-a-jobbikrol.blog.hu/api/trackback/id/tr534763042

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A jövő elkezdődött? 2012.09.08. 16:50:59

Olvashattunk róla: terjed a métely. A Jobbik elindult nyugat felé – az észak-kelet magyarországi megyékhez hasonló pozíciókat akarnak kiépíteni maguknak az ország fejlettebb felén is. Nyitányaként ma Veszprémben szerveztek felvonulást maguknak. És megb...

Trackback: A jövő elkezdődött? 2012.09.08. 16:50:52

Olvashattunk róla: terjed a métely. A Jobbik elindult nyugat felé – az észak-kelet magyarországi megyékhez hasonló pozíciókat akarnak kiépíteni maguknak az ország fejlettebb felén is. Nyitányaként ma Veszprémben szerveztek felvonulást maguknak. És megb...

Trackback: Pofánrúgnád-e Zagyva György Gyulát? 2012.09.08. 15:43:54

A jobbikos képviselő “jogos védelmi helyzetnek” nevezte, hogy a melegfelvonulás ellen tüntető egyik “férfi” tiszta erejéből fejberúgott egy pórázon és szájkosárral vezetett rendőrkutyát. (Képek lentebb, video a poszt végén.) Meg...

Trackback: Betiltott egyenruhában masíroztak, rasszista beszéddel uszítottak 2012.09.08. 15:40:17

Tűrnie kellett a rendőrségnek a törvénysértéseket a Hősök terére szervezett, a betiltott Magyar Gárda alapításának ötödik évfordulójára emlékező felvonuláson. A 2009-ben feloszlatott Magyar Gárda megalakulásának ötödik évfordulójára emlékeztek fekete é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fül~orr~régész 2012.09.08. 17:44:55

Megmosolyogtatóak ezek a kényszeredett, kínlódó blogok és posztok, amik a semmiből bújnak elő, félremagyaráznak, elhallgatnak, térítenek és közben próbálják szugerálni, hogy fogynak az emberek a Jobbik mögül. Hát meg fogtok ti lepődni 2014-ben, persze ezt titkon ti is nagyon jól tudjátok, ezért ez az álságos szélmalomharcotok...

Én pl sosem vallottam radikális elveket, de az utóbbi húsz év alatt a műliberálisok elérték, hogy egyre közelebb kerüljek a Jobbik féle mozgalmakhoz.

Aki pedig egy olyan köszönésbe is bele próbál kötni, hogy Adjon az Isten szebb jövőt, annak egyrészt már nagyon elfogytak az érvei/ötletei, másrészt menjen a jó büdös francba...

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 17:45:01

@Blogger Géza: szia Géza! Csak nem azt akarod mondani, hogy cenzúrázni kéne a blogokat?

bundi124 2012.09.08. 17:46:06

@lbm: Nem a bírálat dühít fel minket, hanem a hazugság és az aljas csúsztatások.

Jogászként, ha a bíróságon elkezdenék így mismásolni a bíró úgy rám parancsolna, hogy a talár leperegne rólam. Valószínű ezért nem bírom a hazugságot és csúsztatásokat, engem így neveltek. Azt hogy Téged nem sajnálom a szüleid és a tanáraid helyett is.

Blogger Géza 2012.09.08. 17:46:50

@lbm: Már a kifejezést sem értem, mi az, hogy "cenzúrázni a blogokat"?

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 17:47:10

@erik ssonfan: hallottam én már jobbikból távozóról... Mivel a nemzeti érzelem az már nem köthető össze a jobbik tevékenységével. Oszt ennyi...

bundi124 2012.09.08. 17:48:29

@lbm: Mielőtt belemennénk hogy miért nincs pénz az országban nézd meg ezt a videót: www.youtube.com/watch?v=89z4EKju3lw&feature=player_embedded

Elsősorban nemzetgazdasági kérdés, nem teljesen politikai.

pcomment 2012.09.08. 17:48:58

A hőzöngőknek: majd ha a kurucon forrásokért könyörögtök egy cikk alatt, meg kritizáljátok a sok történelemhamisítást, ami ott folyik, akkor gyertek ide konkrétumokat kérni! Ilyenkor hirtelen mindenki igényli, szomjazza az érveket, bezzeg ha zsidózásról/cigányozásról van szó, akkor egy félperces guglizást nem ejtenek meg... :)

bundi124 2012.09.08. 17:50:43

@lbm: És melyik pártból nincsenek távozók? Ja, hogy a többiben is vannak. És mik az arányok? Hát ez az, azok a fránya arányok.

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 17:51:11

@bundi124: de szólásszabadság van, ami azt jelenti, hogy ha szerintem a krumplileves szar, akkor azt kimondhatom. Ha a jobbikról én, magam azt gondolom, hogy idióták, akkor azt is elmondhatom, mert mért ne? Na most mondd meg? Az összeesküvéselméletek azok mik a kurucon pl? Magánvélemények! ( idióták, primitívek de mégis csak valakiknek a véleményei), és akkor azt is el lehet mondani. Mitől van az, hogy az egyik esetben szabad a másik esetben meg rágalom?

bundi124 2012.09.08. 17:51:53

@pcomment: A bemásolt III/III-as aktákra gondolsz?

Pan Modry 2012.09.08. 17:56:24

@Void Bunkoid:
Engem az az opcio nem erdekel ha tobb rossz kozul lehet csak valasztani. Eppen ezert nem elek mar magyarorszagon. Nem latom hogy a jobbik peldaul miert lenne kevesbe korrupt mint a fidesz vagy az mszp. A szakmai vonal ugyanugy hianyzik a jobbikbol mint az osszes tobbi partbol. Magyarorszagon az megy politikusnak aki gyenge, buta es lusta ahhoz hogy a versenyszferaban is ervenyesuljon.

Az utobbi 20 evben kb a kovetkezo emberek voltak a politikaban akik a versenyszfera nem mutyizason alapulo reszen is letettek valamit : Jarai, Bokros, Oszko, Bajnai, Fellegi, illetve Chikan annyiban hogy legalabb a tudomanyos eletben magatol letett valamit... (gyurcsany, koka, simicska azert nem a listam tagjai, mert ok a versenyszfera allammal mutyizos reszet kepviselik, ami szamomra nem ertek)
Azota a fidesz a jobboldaliakat a listabol eluldozte maga mellol, a baloldaliak nem kozoskodnek mar az mszp vel, a Jobbikba meg soha nem is volt olyan ember aki a versenyszferaban is letett volna valamit. Ugyhogy en csak tavolrol figyelek, kommentelek, es bizok abban hogy lesz egy fundamentalis valtozas egyszer, ha meg nem, akkor nem.

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 17:57:57

@bundi124: nekem is van egy véleményem arról, hogy miért nincs pénz. Na most az "utáljuk a zsidókat meg a romákat meg a rokkantakat" programból valahogy nem érzem ki,az igazi jó, gazdaságpolitika alapjait, mert hogy nincsenek: ettől nem lesz munkahely, sem jobb fizetések, sem jobb egészségügy, sem olcsóbb kenyér. Az utálatból meg nem igazán lehet jól lakni...

bundi124 2012.09.08. 17:57:58

@lbm: Pontosan. Nem azt mondtam, hogy minek írta a blogot, hanem hogy több helyen számomra nem kellően alátámasztott, kiforrott. Ez az én véleményem.

A kuruc-ot meg mióta elérhető folyamatosan üldözik alakulása óta, gondolom a véleményszabadság jegyében.

Rákenni arra, hogy azért mert bírók neveit címét, telefonszámát hozta nyilvánosságra, meg egyenesen nevetséges.

A bíró igenis vállalja fel az ítéletét. Ha nem tudja felvállalni, akkor ne írja alá, vagy rögtön adja le már szignáláskor. Esetleg ne utasítás alapján döntsön.

A kuruc szerverének otthont adó USA-ban a bíró választott tisztség, ezért a választóknak tartozik felelősséggel. Továbbá elmozdíthatatlan, tehát nem zsarolható egy következő választással. Amíg akar bíró marad. És az adatai (név, lakcím.. stb.) nyilvánosak. Itt miért nem így van?

Reggie 2012.09.08. 17:59:15

@Jobbikról: Es mar megint maszatolsz. Remenytelen vagy. Azt mondjak, hogy a csucson kell abbahagyni, tehat jobb, ha egyben ez az utolso post.

(Elmagyarazom neked, write only analfabekanak. Az, hogy a jobbik politikajanak egy sarkallatos pontjarol ennyire tajekozatlan vagy, teljessen hiteltelenne tesz teged. Magyarul, ha ezzel nem vagy tisztaban, akkor a tobbi irasod nem is erdemes elolvasni.)

bundi124 2012.09.08. 18:00:24

@lbm: Azért nem érzed ki, mert ebben nincs is benne. A program többi részébe viszont benne van, csak azt nem tolja orrba-szájba a média, mert akkor esetleg néhányan felkapnák a fejüket.

Nem mondom, hogy mindenben egyetértek a Jobbikkal, de nagyságrendekkel inkább, mint a már bizonyított pártok.

bundi124 2012.09.08. 18:01:36

@Reggie: Ennek ellenére címoldalas lesz, az szinte biztos. Mert a mai médiában így működik.

sanyix 2012.09.08. 18:03:07

@lbm: mutasd meg kérlek azt az "utáljuk a zsidókat meg a romákat meg a rokkantakat" programot, mert még nem láttam ilyet.

huhhhu 2012.09.08. 18:06:46

Szoktam nézni a különféle jobbikos meg egyéb náci megmozdulásokat, tüntetéseket (nagy hatással volt rám a Bajnai háza előtti "gyilkosozás") és azt kell mondanom, hogy a 3/4 részével előbb el kellene végeztetni az általános iskolát. Utána jöhetne a következő napirendi pont. Zsidózni, cigányozni, masírozni minden hülye tud. Erre senki nem kiváncsi, ahogy sok más aberrált dolgukra sem. Békében, nyugalomban, biztonságban akarunk élni, ennek alapvetően kerékkötője a jobbik. Egyébként meg nagyon is egy követ fúj a fidesszel. Nem véletlen, hogy ilyen szabadon masírozhatnak. Jobbik ki van zárva.

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:09:35

@bundi124: Nem tudom! Mi lenne, ha te is felvállalnád a véleményed a telefonszámoddal és a lakcímeddel együtt? Menni fog? Nem? Akkor ne akarj megmondóember lenni. Könnyű a más ...-val verni a csalánt...

sanyix 2012.09.08. 18:13:09

@huhhhu: igen, bezzeg a jobbik előtt béke, nyugalom és biztonság volt mi? :D

bundi124 2012.09.08. 18:13:52

Az én véleményemet nem kötelező végrehajtani és politikai tisztséget sem töltök be, ill. közszereplő sem vagyok. Tehát szükségtelen.

Amennyiben a föntiekben változás áll be, biztos lehetsz benne, hogy nem fogok bujkálni.

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:15:00

@sanyix: Hogy-hogy? Te nem szoktál roma lakta településekre járni, hogy ott glasszálj a Jobbikkal? Hát milyen pártkatona vagy te? Ejnye-ejnye... Csak meg ne tudják ottan...

Biztosan azért járnak ezekre a településekre, hogy oktatásban részesítsék a romákat, meg munkahelyet adjanak nekik. Biztosan félreértettem az "üzenetet" én balga... Ám sajnos, meg kell súgjam, hogy azokon a településeken, a nem romának sincs munkája, mivel hogy nincs olyan ottan... De ha a Jobbik kétszer háromszor masíroz ott, akkor majd biztos lesz, és megszűnik a bűnözés...

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:16:23

@bundi124: vagyis megmondóember vagy :-) Ahh, hagyjuk akkor ezt az ismerkedést, mer' ilyet már ismerek...

bundi124 2012.09.08. 18:18:41

@lbm: És milyen munkát kéne adni egy cigánynak. Halkan megsúgom neked, hogy a vállalkozó réteg inkább fizeti a segélyt, mert azzal kevesebb a kára.

A cigányokkal a legutolsó problémák egyike, hogy nem dolgozik. Ezzel a fő gond, hogy attól veszi el a megélhetéséhez és a bulizásához szükséges pénzt aki értéket teremt. És ebbe a kert megművelése is beletartozik, nem csak a munkabér.

WhyCantITouchIt? 2012.09.08. 18:20:11

Első blogbejegyzéssel rögtön index címlapra kerülni.
Megy ez.

huhhhu 2012.09.08. 18:22:10

@sanyix: így van. sokkal nagyobb volt a biztonság még a fidesz előtt is. Mert a fidesz szabad kezet adott a jobbiknak. Már csak azt kellene tudni, hogy miért. Mert hogy oka van, az biztos. Mit is keresett a jobbikos csóka a fideszessel Azerbajdzsánban? 2006-ban miért is támadták meg a székházat, miért gyújtogattak, romboltak, dobáltak molotov koktélt. A 300.- ft-os vizit díj miatt? Esetleg mert "hazudtunk reggel, délben, este"?? Hát a fidesz mit csinál? A nap 24 órájából 25-öt hazudik. És még ha csak hazudna. Eladta a magyarok becsületét. Milyen érdekes, hogy ez nem csípi a jobbik szemét. Ezek tények!!! Én szarok rá, hogy ki cigány, vagy zsidó, vagy mit tudom én micsoda. Valaki vagy bűnöző, vagy nem. A többit leszarom.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.09.08. 18:25:10

Elkezdődött a kampány, két jobbik fikázó blog címlapon.Az "eujópai jibejálisok" nem tanulnak, ha ütöd a dszobbikot el fognak menni szavazni az embörök, mer csak, az szdsz féle politizálásból nem kér a magyar többet, ez van srácok...
Adnék egy jó tanácsot, bár nem érdemlitek meg; ezt az avítt internacionalista, anti-fasiszta, brüsszelseggnyaló(ha már Moszkva nincs, vót' nagyapának, a vót' a jó'), katyvaszt hagyjátok abba, legyetek liberálisok, meg demokraták, mert, hogy most nem azok vagytok az hét szentség.

sanyix 2012.09.08. 18:25:38

@lbm: Hát nem is vártam többet tőled, mint a szokásos aki nincs velünk az ellenünk van (jelen esetben jobbikos, de néha fideszes témakörtől függ) ;)

Szóval abból jött le a programjuk hogy hova járnak. Ez igen! Nincs több kérdésem.
Egyébként azért járnak ezekre a településekre, hogy elriasszák a rézbőrűeket a lopástól, gyilkolástól amit sajnos nap mint nap tesznek. Nincs munka arra felé, de a nem rézbőrűek mégsem lopnak gyilkolnak, hanem próbálnak valamit összehozni akár a kertben... amit az "elnyomottak" jól "learatnak".

Mindfield 2012.09.08. 18:26:19

@Blogger Géza: Nemtudom, csak mi egy olyan nép vagyunk, aki jobb ha nem kezd el ugrálni, mert abból soha semmi jó nem sül ki. Ne most merjünk nagyok lenni, sajnos a helyzet éppen most nem megfelelő.

bundi124 2012.09.08. 18:27:13

@lbm: Látom a lényeget nem érted. Az én véleményem ugyanúgy nem számít mint itt a blogon bárkié. Írhatnám a szöges ellenkezőjét is, akkor sem lesz változás. De egy politikai döntés, vagy egy közhatalmi aktus már más kérdés. A kötelező erővel bíró döntéseknél a demokrácia egyik sarokpontja az, hogy a döntéshozó olyan pozícióban van, hogy ilyen döntést meghozzon. Az ilyen döntés meghozásával viszont felelősség is jár. Az ilyen felelősség egyik elem a nyilvánosság. Az ügyész amikor vádat emel, a nevét adja hozzá. A bíró az ítéletéhez ugyanúgy. A közalkalmazott a határozatához szintén. És ezeknek a döntéseknek következményei vannak. Aki mögött ott a törvény ereje az igenis vállalja fel névvel arccal és igen, akár lakcímmel is (néhány ritka esettől eltekintve, pl: szervezett bűnözés ítélete).

A bíróságon a tanú neve, lakcíme, személyi igazolvány száma alapesetben nyilvános. Pedig ő csak tanú. A bíró kezében van a döntés, az övé miért nem nyilvános?

Blogger Géza 2012.09.08. 18:28:37

@huhhhu: "így van. sokkal nagyobb volt a biztonság még a fidesz előtt is. "

Persze, nyilván a kiváló közbiztonság miatt és mivel cigánybűnözés egyáltalán nem is létezett, ezért szavaztak nyilván tömegek 2010-ben a Jobbikra. Hiába próbálod a homokba dugni a fejed, csak saját magadat tudod becsapni vele.

huhhhu 2012.09.08. 18:30:49

@Blogger Géza: Ez lószar!! Én tényeket írtam, azt próbált meg cáfolni. Köszi.

sanyix 2012.09.08. 18:31:12

@huhhhu: csípi a jobbik szemét, el kéne olvasni hogy vélekednek a fityiszről, egyébként nem nem volt semmiféle biztonság a jobbik előtt sem.

Már akkor is kiszámíthatatlan volt az állam, így a gazdaság, már a 90-es évek végétől szaporodtak a cigányok, nem cigányok elleni támadásai, gyakorlatilag semmi sem változott az utóbbi 15 évben, haladunk a lejtőn egyenletesen a béka segge alá, minden értelemben.

Blogger Géza 2012.09.08. 18:34:05

@huhhhu: Mitől tény az, hogy nagyobb volt a biztonság a Fidesz előtt?

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:34:56

@bundi124: biztosan a rendszerváltás valami génhibát okozott nekik. Mert ha már megsúgjuk egymásnak, akkor én még azt is, hogy biza ezek az emberek azelőtt dolgoztak. Tudod mért? Mert volt munkájuk, és a TSZ nem ment tönkre évtizedekig azért mert a romák kárt okoztak volna. Aztán most hirtelen kártékonyak. Honnan lopnak te ember? Azokban a kis falukban a nem romának sincs földje, meg munkája sem. Amelyiknek van az igen kevés, és igazából fogalma sincs ki lopta meg a termést. Mivel hangsúlyozom másnak sincs megélhetése, aztán az emberek meg éhesek. Én nem állítom, hogy nincsenek bűnözők, de olyanok bőrszíntől függetlenül vannak. És azt sem mondom, hogy a bűnösök ne bűnhődjenek, de ne keverd már a bulira pénzt szerző városit egy Drávapiski-i fát lopóval.
Ez a ti bajotok, hogy éltek valami világban, de máshová be sem néztek, és általánosítjátok a dolgokat, meg keveritek a büdöset a kanálisszaggal. Aztán ennek az a következménye, hogy elmentek a pár száz lelkes kisfaluba, hogy megmutassátok. Mégis mit? Az éhség attól még nem múlik el, meg melegebb sem lesz...
Aki itt pesten ékszert lop a nagymami nyakából kitépve a láncot, az el kell kapni és börtönbe zárni, de "kispilipócsra" kivetíteni ezt az egészet, egy primitív, tudatlan, idióta dolog.
Hát ennyi lett volna. További jó gyűlölködést.

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.08. 18:37:38

Azt mondom roma kérdésben vegyünk példát a rasszista, akarom mondani liberális franciákról és kanadaiakról.

AbuBakr 2012.09.08. 18:38:55

@lbm: te melyik multiverzumban élsz?

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:39:34

@sanyix: előző hozzászólásom erre is válasz. Menj el távolabbi vidékekre, nézz körül, beszélgess. De olvashatsz is, persze nem csak kurucinfót, hanem értelmes olvasmányokat, olyanokat, tudod, amiket írók írtak.

Üdv neked is.

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:40:25

@AbuBakr: remélhetőleg egy messzebbiben mint te :-) De kedves vagy :-)

huhhhu 2012.09.08. 18:41:32

@Blogger Géza: A szövegértés általános iskola alsó tagozatos tananyag. Bocs, de ha ezt kihagytad, én nem fogom neked megtanítani. Ha sikerült pótolni a lemaradást, meg fogod érteni, mit írtam.

roki 2012.09.08. 18:42:19

@sidorovich:

'Buták ezek a zsidógyerekek pedig eleinte úgy tűnt, hogy okosak. Már a zsidók sem a régiek :-)'

Az okos zsidók már rég kivándoroltak, nekünk csak a resztli maradt.

Az ismert mondás szerint ha egy zsidó okos, akkor nagyon okos, ha pedig hülye, akkor még a harmadik szomszédja is az.

... úgy tecc, formába lendültek a bloggal, elmebajnokságra gyúrnak Zagyva György Gyula ás Daflincs ezredes kihívóiként.

Mojzes Pál (törölt) · http://mpgondolatok.blogspot.hu/ 2012.09.08. 18:43:02

@lbm: Pestről úgy látszik, hogy vidéken éheznek a cigányok?Húbazmaeg.

lbm · http://nertars.blog.hu 2012.09.08. 18:46:29

@Mojzes Pál: nem Pestről ( onnan pont nem annyira), hanem vidékről. Az viszont látszik Pestről is, hogy mekkora a felfogó, olvasó, és az olvasottakat értelmező készség egyeseknél.

Egy élmény volt itt köztetek :-)

Blogger Géza 2012.09.08. 18:47:02

@huhhhu: Igen, értettem, csak ugye hazugság, amit te sem tudsz alátámasztani, és most szánalmas módon próbálsz kibújni alóla. Nem fog menni. :)

huhhhu 2012.09.08. 18:54:07

@Blogger Géza: Nem vagyok sem fideszes, sem jobbikos (mondjuk más sem), így nem szokásom se a hazudozás, se a bujkálás. Én konkrét tényeket írtam, amit nem vagy képes felfogni. Ez olyan fideszes. Ez nagyon orbánra hajaz. Na azt hiszem ebből a magas intelligenciából, vitakultúrából ennyi több volt, mint elég, kábítsátok egymást, de nélkülem. Én maradok a tényeknél. Kellemes időtöltést.

平八 2012.09.08. 18:56:40

Mi volt ez a minősíthetetlen szar írás? Most komolyan, emberek... 2012! Remélem parasztokhoz méltóan kötötték be hozzád a netet és nem fogsz többet pötyögni. Semmi konkrét információ, semmi forrásmegjelölés, depláne semmi mondanivaló, csak naaagy hablatyolás és lufifújás a SEMMIRŐL!
Megjegyzés: a kék-fehér design véletlen? Na ugye. Nincs miről beszélni.

Blogger Géza 2012.09.08. 18:58:09

@huhhhu: Te nem tényt írtál, hanem a tévképzeteidet.

" A nap 24 órájából 25-öt hazudik." Ez neked tény???? :D Szánalmas.

nigma08 2012.09.08. 19:08:18

"Az mellékes, hogy bő két évvel az országgyűlési választások után már illendő lett volna letenni valami szakmai javaslatot mondjuk a tarthatatlan cigányproblémára. Nem - a szakmaiság nem fontos, maradjunk csak a látványos masírozgatásnál és ismételjük a több éves - már szavatosságát vesztett - mondandónkat..."
--Erről csak annyit, hogy Gyöngyöspatán a Jobbikos vezetés simán megoldotta a korábbi problémákat, mert ezért választották meg őket a botrányos események után. De valamiért ezt a médiumok már nem verték olyan nagy dobra, de a "menetelés", ami szerintük a semmiből jött, az egy hétig folyt a csapból.

roki 2012.09.08. 19:09:53

'Közben pedig a szavazótábor szépen lassan elfogy a párt mögül.'

A blog ezen mondata egyenest wishful thinking kategória.

Éppen Hódmezővásárhely bizonyítja, hogy a radikálisok választóinak tábora gyarapodik.
A két jelölt együttesen a szavazatok 25%-át szerezte meg, ez több, mint a ballib oldali szavazatok együttes százalékos aránya.

Jelenleg ott tartunk, hogy az MSZP-SZDSZ páros demagógiájától csalódott, korábban Fideszbe átmozgók már a radikális oldalt erősítik és sem jele, sem kiváltó stratégiája nem körvonalazódik annak, hogy ebből a pozícióból ki lehetne billenteni őket, sőt a Fidesz várható elhasználódásával együtt az látszik valószínűnek, hogy a komplett volt ballib szavazóbázis, az úgynevezett prolik a Jobbiknál, illetve a radikális irányoknál kötnek ki.

EsteeSatmary 2012.09.08. 19:17:20

@adambrisbane: én itt a magyarok vergődését látom. Se románt, se zsidót, se svábot.

belove (törölt) 2012.09.08. 19:33:38

Én már azt várom, hogy a Jobbik menjen a búsba, ahová való az egész, mindenestül.
Óvodások tömörülése, akik jelszavakat gyártanak, majd a többi óvodás mögéjük csatlakozva azt játsszák, hogy erősek vagyunk.
Az óvónéni meg egyszer felébreszti őket, hogy a bilibe lóg a kezed KISFIAM.

Hilts 2012.09.08. 19:34:36

Bírom ezeket a ,,gyengül a Jobbik, fogy a szavazótábora" típusú bejegyzéseket :D :D A bejegyzés szerzője valószínűleg túlságosan hisz az önmagát beteljesítő jóslatokban.

sanyix 2012.09.08. 19:38:15

@lbm: kuruc infot úgy 2 naponta olvasom, a viccekért ;)

A "válaszodról" pedig nagyon nagy tévedésben vagy. A rendszerváltás után, annyi történt, hogy aki azelőtt nem dolgozott, lecsukták, utána meg nem, sőt segélyt is kapott ezért. Aztán a 90-es évek közepén a "liberálisok" (szándékos az idézőjel, mert inkább a nácikhoz lehet őket hasonlítani), kitalálták a cigányokba nevelik, hogy nekik mindent szabad, ha valaki azt mondja nem, az rassista.
Ezek után a cigányok felbátorodtak, kezdődött a lopkodás, majd később már a rablógyilkosságok, lincselésék.
Az elég sokat mondó hogy a vidéken élő magyaroknak, és egyéb kisebbségeknek sincs munkájuk(se sváboknak, se tótoknak, se szerbeknek), még is a nem cigány lakta részeken nem kell félni attól hogy meglopnak, összevernek a mobilodért, vagy mert nem tetszik a pofád, ellenben a cigányok lakta részeken nagy bátorság kell hogy átmenjen egy nem cigány, sőt egy idegen cigánynak is. És a legszomorúbb az hogy nem csak lopnak, hanem ölnek is, azt pedig sehogy sem lehet az éhezésre fogni...

Az a baj, hogy élsz a kis pesti lakásodban, és fingod sincs mi megy kint, csak filozofálgatsz a romkocsmában mi mehet vidéken vagy akár a nagyvárosok problémás részein is.
Budapesten belül is lehet élményeket szeretni, velem szerencsére csak kötekedtek eddig az "elnyomottak", de 2 barátomat, néhány évvel ezelőttig (azóta átalakulások történtek a kerületben) hazafelé menet, szinte havonta körbevették az elnyomottak, és a pillangókéseket megvillantva kértek pár ezrest, és mobiltelefont "kölcsönbe".

flippant 2012.09.08. 20:00:30

Az ilyen fizetett posztok is erősítik a Jobbik táborát.

LallyPop 2012.09.08. 20:03:34

A poszt egész korrektul indul, és kb. a feléig követhető is.

Majd:dig a szavazótábor szépen lassan elfogy a párt mögül. - Ezt mégis mire alapozod, poszterem?

Majd: Vajon tényleg szeretne választást nyerni a Jobbik? Vajon valóban az ország helyzete miatt aggódnak, vagy inkább a befektetett pénz megtartása és megtérülése miatt? Vajon mi az igazi cél? - Álnaiv kérdés, hiszen a 2 egy és ugyanaz. Győzni csak befektetéssel lehet(munka+pénz), az ország helyzetén pedig csak egy kormánypárt képes érdemben változtatni, tehát győzni muszáj.

dr yetee 69 2012.09.08. 20:09:41

@adambrisbane: Nagyjából ennyi a szintetek,oszt jónapot!

tundrazuzmo (törölt) 2012.09.08. 20:17:38

- Nem értük el az öt százalékot se! - merengett Gyurigyuszi.
- Mit ez a zagyva beszéd? Az elődömre emlékeztet - vernyákolt Novicsák.
Gábor csak állt, majd vállat vona...

thegabcsi 2012.09.08. 20:35:11

Akik itt sírnak, hogy miért került a címlapra ez a remekmű, mért vagytok itt?
Ez egy zsidók által zsidóknak és cigányoknak szerkesztett zsidó-cigány-hazaáruló site, nem kötelező olvasni. Úgy is csak beszennyezi a bolsevikliberális eszme a tiszta, tündöklő elméteket. Pallérozódjatok nyugodtan tovább a kuruczinfón. (egyébként arrafelé a cikkírók megadják a nevüket, lakcímüket a nyilvánosságnak? ha jól tudom a tulaj sincs meg, pedig egy igazi bátor és tiszta szívű szittya-szkíta-summér magyar igazán vállalhatná magát, pláne ha ő elvárja ezt egy hazaáruló, alantas, becstelen ármánykodó zsidótól)

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2012.09.08. 20:52:34

Örülök neki, hogy még valaki a Jobbik monitorozásába fogott. Egy kérdésem rögtön volna (a többivel egyetértek), ez az infó honnan? "Szabó Gábor pártigazgató, a Jobbik szürke eminenciása és háttérbeli igazi irányítója csak saját embereit tűri meg a megfelelő pozíciókban." Ez eléggé kommunistásan hangzik, ahol a párttitkár volt a hunyó. Akiket ismerek a pártból, azt mondták nekem, hogy Vona nélkül nincsen döntés, ő az erőember. Mióta lett ennyire súlytalan?

873ujr3rk 2012.09.08. 21:07:36

olvastátok a jobbiktól azt a felszólalást, amiben számon kérik a kormányon hogy miért nem képes két évvel a választátsok után, kétharmados többséggel, a bíróságok, az ügyészség, a nav, a rendőrség totális irányítása mellett sem börtönbe zárni egyetlen kommert sem ?

mert én nem.

az elmúlt 8 év büntetlen marad és a jobbik kussol.

mármint cigánykodik ha érted ez mit jelent.

a jobbik.

de higgyeteeeeek...
www.youtube.com/watch?v=obwFV__wktc

AnnaKarenina 2012.09.08. 22:37:23

Ebben a posztban az az érdekes és vicces, hogy sokkal inkább egy belső Jobbik-bírálatnak néz ki, de a közkatonák ugyanúgy reagálnak rá, mint a valóban a Jobbikot elutasító bejegyzésekre (van, aki szimplán kopizta egy máshol is leírt kommentjét). Hát ezt nem a ti füleiteknek szánták... :)

salamander 2012.09.08. 22:40:16

Végtelenül örülök, hogy az SZDSZ kiesett és Jobbik bekerült.

Tisztában vagyunk a helyzettel, hogy ilyen számarányok mellett a Jobbik nem tud nagyobb hatást/erőt kifejteni a Parlamentben.

Azt azonban tévesen sulykolja a posztíró, hogy a Jobbik egy kizárólag utcai harcosokból álló "zafgyva" társaság lenne...

Jelenleg Jobbik értelmiségi holdudvarában található meg a legtöbb magyar értelmiségi. Természetesen kevés pénzügyi támogatással rendelkezik - nem úgy mint a "Haza és Haladás" "Alapítvány" [vagy inkább pénzmosoda...] vagy esetleg a Táncsics Alapítvány... stb.

Ettől függetlenül egy dologban biztos lehetsz:
Az egyetemek ma már nem SZDSZ-es kis köcsögöket ontanak magukból, de ennek csak később fogjuk látni az eredményét, mert ma az SZDSZ által megalkotott iskolarendszer áldását élvezzük.
Drogok, alkohol, elhajlás, minden irányban és gyökértelen félkegyelműek mindenhol...

Tény, hogy vannak a Jobbik esetében is kritizálható események, de ezek távolról sem olyan kérdésekről szólnak, manapság a pártok 99% kapcsán, vagyis lapító politikusok, bűnöző pártvezérek, hazaárulás tényállását teljesen kimerítő miniszterek, kisebb nagyobb ügyei stb... akik lerabolták az országot és most pofátlanul továbbra is ott vigyorognak a képviselők között, mert nagyon tudják, hogy sem a bűnüldöző hatóság sem pedig a pozitív jog nem tudja őket megfogni.
A Jobbikot a poszt írójához hasonló hamisan hegedülő tahók szépen és szisztematikusan félremagyarázzák illetve agyonhallgatják. Események a jobbikról akkor kerülnek be a médiába amikor valahol balhé van. Soha nem hallottam vagy tapasztaltam, hogy a jobbik választási programját valamelyik műsorvezető elolvasta volna netán tisztességesen felkészült volna, amikor [nagy kínlódva] behívta egyik-máik képviselőt beszélgetésre. Örömmel látom, hogy a Jobbik minden akadály ellenére még mindig nem hullott szét, és remélem, hogy az a hang - a magyar politikában - amit ők megjelenítenek, örökké hallható lesz.

***

Jobbikról 2012.09.08. 22:46:41

@AnnaKarenina: Jézus Krisztus egyik leggyakoribb kifejezése volt, amit általában tanításai végén szokott ismételgetni: "Akinek van füle a hallásra, hallja!"

huhhhu 2012.09.08. 22:55:51

@salamander: Akkor ide is egy kis ismétlés. Nagyon remélem, hogy nem erre a hangra gondolsz.

www.youtube.com/watch?v=OUduQtDRehw

A jobbikkal ugyanaz a baj, mint a fidesszel. Talán nem véletlenül értik meg ennyire egymást. Tehát az a gond, hogy mindig kell egy következő réteg, akit el kell taposni. fidesznél voltak a rendvédelmisek, rokkantak, munkanélküliek, stb. stb. a jobbiknál a zsidók, cigányok, libsik, balsik, meg a fene tudja kik. A lényeg, hogy mindig kell egy ellenség. A végén az egész társadalmat eltaposná mindkettő.

salamander 2012.09.08. 23:03:10

@873ujr3rk:
Amiről Te nem tudsz az természetesen nem létezik.

Azonban ha vennéd a fáradságot és mondjuk néznéd a Jobbik képviselőinek parlamenti felszólalásait, - esetleg a honlapjukat is átböngésznéd, akkor bizony nagyon sok mindenre rábukkanhatnál.
Az persze igaz, hogy ha az ATV-t nézed és a KlubRádiót hallgatod, ott a te Drága Gyuri bátyád ilyesmiről nem fog beszámolni.

Így aztán meglepődve tapasztalhatja a jó szándékú ember fia, - belehallgatva ezekbe a "szép színes objektív tényfeltáró" műsorokba mondjuk Bánó András és Kálmán Olga vezetésével, hogy ez az ország feladta demokratikus hagyományait és elfasizálódott "fekete ingesek" öldösik halomra a szegény lakosságot, s mindezt egy parlamenti párt vezetésével és egy másik cinkos jóváhagyásával. A pénzüket szeretve és önként adni akaró "piaci befektetők..." pedig megdöbbenve együtt könyörögnek az elgyötört és tönkretett magyar családokkal, hogy maradjon még a demokrácia hogy továbbra is adhassák a pénzüket a jó magyar vállalkozásoknak/családoknak/államnak, hogy az ország tovább "virágozhasson".
Eközben a Konrádok és Kertészek becsomagolt bőrönddel rettegve költik el szegényes vacsorájukat.

Ugye eltaláltam?

(Picit azért segítek: pl. a Jobbik feljelentette Biszkut... és van még ám, csak kicsit keresni kell. Persze ha valaki nem is akarja megtalálni az más...)

***

radikalisviccek 2012.09.08. 23:04:37

jobbik-mocskoló cikk, igazi liberális undor-hangvétellel (hitetlenkedő "mit nem merészelnek ezek a magyarok" hangon) egyértelmű index-címlap. Első bejegyzés... remek.

AnnaKarenina 2012.09.08. 23:07:55

Jó is az, ha a baráti erők bombáznak.

komplikato 2012.09.08. 23:12:16

@Ándi bácsi: "Majd:dig a szavazótábor szépen lassan elfogy a párt mögül. - Ezt mégis mire alapozod, poszterem?"

Tipp. Butus szavazók és szimpatizánsok kiszúrták, hogy 2011 novembere óta a marhára önálló és független jobbik nonstop nyal a Fidesznek és falaz. Abba kéne hagyniuk és visszanöveszteni a gerincüket és megfordulna a folyamat ...

salamander 2012.09.08. 23:12:40

@huhhhu:
Ez a videó bemutatja a párját annak a társaságnak akik Csatáry és Képíró háza lakása előtt tüntettek.

Pedig ellenük még nyomozás is folyt, Bajnai ellen még nyomozni sem lehet [még]. No nem azért, mintha nem lenne mit...

***

Peter T. Sinclare 2012.09.08. 23:20:09

@radikalisviccek: Tőlük csak ennyire telik. Az a helyzet, hogy még mindig a náci propaganda-tankönyv szerint járnak el (ilyenkor nem szégyen a nácik eredményeit felhasználni): "ismételd el elégszer és magad is elhiszed."

salamander 2012.09.08. 23:33:05

@green2126: A Jobbik azóta épül mióta a ruszkik kimentek az országból. Pl. Régen MIÉP-nek hívták... és KDNP és MDF-nek vagy netán FKGP-nek... stb.

Majd lassan minden analfabéta tudomásul veszi, hogy amit a Jobbik [nem túl radikálisan!] megjelenít az egy természetes társadalmi képződmény. (Nem csak baloldalunk van! Persze az is igaz, hogy amit ma politikai baloldalnak nevezünk, az nem más mint egy kalap szar.)
Azért ilyen idegen csupán - egyeseknek -, mert finoman szólva - jó pár évtizedig nem ez volt a divat.
Az ország és az értelmiség egy teljesen fals véresen ránk erőszakolt pályán mozgott.
Ez most lassan visszabillen.
Ennek a visszaállásnak persze vannak kerékkötői, mert azért a régi pálya kitermelte a maga önkényurait... Ők azonban csak komoly erőszakkal és katonai segítséggel maradhattak fenn. Ma ennek vége, és a hatalomért pedig meg kell dolgozni.
Már nem sokáig tart ki az ellopott pénz és a bitorolt média fölény.
Sírnak is a megszokott módon csak ma az EU csatornákon - vagyis most az EU-felé megy a kétségbeesett segélykérés... de az EU nem azon az elven működik amit a "kiselvtársak" megszoktak. Simán kiderülhet minden turpitudo et deformitas és még csak nagyon seggbe sem rúgják a csúnya "antidemokratikus" ellenfeleket feltörekvőket.

Pedig szegény Göncz Kinga és Gurmai Zita mindent megtettek, az ország ismételt lerohanásáért...
Na nem baj.

***

Demszky 2012.09.09. 00:34:41

A Jobbik gigászi munkával jutott idáig hatalmas ellenszélben. Például most három Jobbikmocskoló blog van az Index-címlapon és ugye rendszeresen szidják őket a legnézettebb műsorokban, elhallgatják őket és még folytathatnám. Ezért, ha a Jobbik akar valamit, akkor a személyes meggyőzéssel kell manipulálnia, az aktvistáinak és a szimpatizánsaiknak meg kell győzniük minél több embert, hogy szavazzank rájuk. Az egész választási kampány a Jobbik lejáratásáról fog szólni, hisz' a pártnak teljes mértékben van kétjogosultsága, sőt potenciális konkurrenciát jelent. Ettől retteg az összes többi párt.

AnnaKarenina 2012.09.09. 00:56:32

@Demszky: Gigászi? A Jobbik az, amelyikről pontosan lehet tudni, hogy mi az, mit akar és hogyan akarja. Nap mint nap mutatják az emberei, mutatják a parlamentben. És ez jó, mert ez a kerékkötője is egyben.

s 2012.09.09. 01:19:30

Adjon az Isten . . . Tényleg, mit is?

Több észt valamennyiünknek. De legalább azoknak, akik blogot indítanak. Mert azért abból, hogy a mai informatikai technika lehetővé teszi azt, hogy szóljunk a tömegekhez, még nem következik az, hogy úgy egyébként alkalmasak is leszünk erre.

Remélem nem sértettem meg senkit, nem volt célom.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.09.09. 06:05:25

Hát az igazi probléma nem a Jobbik, hanem hogy nemlétezik a jogállamiság...

Engem nemrégibenmegbüntett az EON.. hamisított jegyzőkönyvvel, ők csinált jogi helyzettel, mert engedély nélkül törvényellenesen összevissza kötözgettek egy magánvezetéket, és ajavát ellopták!

Ráadásul nekik kellett volna kötbért fizetniük, mert ők nem javítottak...

A rendőr apofámbaröhögött, ha használok kép és hangrögzítő eszközt akkor nem foglalkozik velem, meg beperel, habár ennek a jogát az ENSZ alapokmány rögzíti... természetesen a bejelentésbe nem az igazság került...

A bíróság és a levéltár meg letagadott két olyan bírósági peres eljárás jegyzőkönyvét, amivel alátámaszthatnám az igazam...

Nem a Jobbik a probléma, hanem a magyargyülőlő nácikból álló államiság.. a maffia maga...

felcsutisuttyo 2012.09.09. 06:59:49

Adjon az Isten Orbán és tettestársai nélküli és Jobbik fasiszta nélküli, ÉS DIKTATÚRA nélküli SZEBB JÖVŐT, DE MINÉL ELŐBB!!!!!!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.09.09. 08:05:02

azt hittem, hogy egy jobbikos blogja, de persze nem, valami újabb kibaszottulokosmegmondóember első posztja került ki a címlapra...
hogy a faszba van ez? ti osztódással szaporodtok? leváltál vincentékről, kibújt a var-ánusz tojás?
na mindegy is...

dr.Hüppögő Balneológus 2012.09.09. 08:16:23

A nácik szebb jövője, a még kisebb Magyarország.
Elődeik egyszer már megcsinálták.

Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2012.09.09. 08:34:40

Nem, a Jobbik tábora nem fog elfogyni.
A Jobbik tábora két fő részből áll.
Az egyik a mániákus, félművelt troll, mint amilyenből itt is látható rengeteg. Fenn áll a veszélye, hogy a gyatra minőségű oktatási rendszer miatt ezek száma is nő valamennyit, de nem ez az igazán érdekes.
A másik a frusztrált, csalódott ember. Na, ezek tábora nem hogy fogyna, de rohamosan nő és nőni is fog. Erre a jelenlegi kormány balfaszkodása és hazudozása gyakorlatilag garancia.

töreki 2012.09.09. 08:45:11

Az átlag emberben bizakodást fejez ki ez a köszöntés, csak félnek ennek hangot mert elveszíthetik a munkahelyeiket és utána visznek mindent a fejük felől, egész életük munkáinak gyümölcsét! Már sokszor bebizonyította z eddig hatalomra került söpredék -kivétel nélkül az összes-, hogy egy és oszthatatlan a szülő anyjuk amit mszmp-nek hívnak! Ezeket az aljas módszereket lenint és hitlert hatalomba ültető és üzemeltető zsidó patkány élősködő horda dolgozta ki és mai napig terjeszti az egész földön. Történelmet nem tanultak vagy nem értik mert az összes birodalom akkor bukott el amikor azt érezték, hogy a hatalom csúcsán vannak! Most azt érzik és az események is azt mutatják, hogy bármit megtehetnek és nem tudják, hogy milyen közel a vég számukra! remélem, hogy írmagjuk se az emberiség tönkretevőinek!

Pénz nélkül 2012.09.09. 09:03:37

Szia! Oszd meg a blogjaidat légyszi a mudizz.com/blog oldalon is, hogy még többen olvashassák! Be tudsz lépni a Facebook, vagy a Google azonosítóddal, és csak be kell másolni az URL-t! Köszi!

Húsleves 2012.09.09. 09:43:40

A jobbikmocskoló posztokra mindig be kell kommentelni ezeket a linkeket, amelyek egyértelműen bizonyítják, hogy melyik politikai irányzat a legszalonképtelenebb:
ciganyvadaszat-per.blog.hu/2012/08/20/egy_jelentes_jelentese
nol.hu/lap/mo/20120822-biztos__hogy_csak_negyen_voltak_
Jó vastag bőr van a libsik pofáján, hogy ők kérnek számon másokon dolgokat, miközben most már az is bebizonyosodott, hogy amikor hatalmon voltak, a titkosszolgálatuk segítette a cigányok ellen elkövetett sorozatgyilkosságokat. Már pedig akik gyilkosokat segítenek, felbújtanak, azok maguk is gyilkosok. Tehát egy mocskos rasszista gyilkos galeri ajvékol éjjel nappal a cigányokért és a zsidókért.

Azért egy kitérő erejéig azt is meg kell jegyeznem, hogy nem értem miért olyan nyámnyila a jobboldal, hogy nem rakja a TASZ vizsgálatának eredményével tele a magyar demokráciáért ajvékoló nyugati újságokat.

collateral collector (törölt) 2012.09.09. 11:03:04

A jobbiknak korábban sok, kábítószerrel, pornózással, illetve fajtalankodással kapcsolatos botránya volt. A párt írott propaganda-anyagai, honlapjai, a párt támogatóinak a kommentjei a magyar nyelv szegényes ismeretéről tanúskodnak. Bár a párt büszke rá, hogy "a fiatal értelmiség", és a felsőoktatásban jelenleg tanuló ifjúság politikailag érdeklődő részének a többsége Jobbik-támogató, ez inkább a felsőoktatásunk színvonaláról árulkodik, és nem a jobbik színvonaláról. (A helyesírásukon és a szókészletükön mindenesetre nem látszik, hogy a párt bevonzotta volna a művelt rétegeket.) Amióta önkormányzati és Európa Parlamenti tisztségeket szereztek, azóta a korrupciót is megtanulták, kicsiben már most azt csinálják, amit a Fidesz 2006-tól, amikor beszabadult az önkormányzatokba. Az EU-s zászlót égető párt vezetői EU-s forrásból származó pénzekkel vesztegetik meg egymást, hogy ne hozzák nyilvánosságra, ha valaki zsidó. Szakpolitikai alternatívákat, reális kormányprogramot, előremutató megoldásokat nem tudnak felmutatni, a párt vezetőinek a gazdasági-pénzügyi ismeretei döbbenetesen, veszélyesen alacsony szinten állnak (persze a saját zsebük megtömése az megy, a családi vagyon gyarapodik, nem kell félteni őket az életben, de ez messze nem jelenti azt, hogy rájuk lehetne bízni egy ország irányítását). Az nem kormányprogram, hogy lépjünk ki az Unióból, és ne fizessük vissza az államadósságot. Érdekes, hogy olyan emberek, mint a széljobbos emberek, akik hagyományosan nagyon aktívan érdeklődnek a történelem iránt, mennyire nem olvasnak a történelemről pénzügyi-gazdasági szemszögből. Amikor gazdasági kérdésekben nyilvánulnak meg, az hajmeresztő, Matolcsy-szintű.

Így látom. A végén egy vicc:
Barna is, büdös is, mi az? Jobbik :)

873ujr3rk 2012.09.09. 12:16:18

@salamander: "(Picit azért segítek: pl. a Jobbik feljelentette Biszkut... és van még ám, csak kicsit keresni kell. Persze ha valaki nem is akarja megtalálni az más...)
"

ennyi ? lol. btw nem nézek TV-t. sajnálom.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.09. 17:26:50

@bundi124: A roma kismamás nekem is feltűnt.Címlapon az igazmondó kismama.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.09. 19:36:58

@lbm: Jaja.Azért kell agyonverni három tyúkért nénikéket,bácsikákat.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.09. 20:05:58

@nigma08: Na ja.Valahogy mindig úgy van feltüntetve a jobbik,hogy ők a csúnyák meg a gonoszok.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.09. 20:09:42

@sanyix: Jaja.A cigányok bátrabbak,mint a fehérek.A cigányok éjszaka is simán mennek fehérek lakta környékre.Míg a fehér ember nappal se megy cigány környékre.
Bocs nem tudtam kihagyni.:))
De sajnos ez van.:((

dr.Hüppögő Balneológus 2012.09.15. 12:11:03

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Cáfolat a mélyen tisztelt országdaraboló náciktól?
Vagy csak öblögetsz, éljen a baltás,stb...?

dr.Hüppögő Balneológus 2012.09.15. 12:15:15

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Elnézést, közben beugrott az emúúútttnyóóc és gyurcsányahibás, dehogyis az egyre jobban fasizálódó baltásbóvli.
Nameg egyazászló, egy a káosz.
süti beállítások módosítása